+381 (63) 63 17 47Po - Pe: 09-17, Sub: 09 - 13

Kako da povećate broj posetilaca na sajtu

Jedno od najčešćih pitanja koje nam vlasnici sajtova postavljaju jeste kako da povećaju broj poseta. Veći broj poseta sajtu znači više konverzija, više prodaja i veću zaradu, pa je privući što više posetilaca na sajt primarni zadatak internet marketing kampanje.

Internet je postao prava virtuelna džungla. Na njemu se svakodnevno pojavljuju novi sadržaji, sajtovi, postovi, informacije, reklame... Ukoliko ste korisnik – to je odlična vest! Ipak, ako ste preduzetnik, vlasnik web sajta ili se bavite online prodajom to vam svakako ne ide u prilog. Treba pronaći pouzdane marketinške alate kojima ćete se istaći u odnosu na ostale i privući posetioce da kliknu baš na vaš sajt i tu se zadrže.

Postoje brojni razlozi zašto ljudi slabo posećuju vaš sajt ili se na njemu kratko zadržavaju i ne preduzimaju željenu akciju.

Evo konkretnih i primenjivih saveta koji će privući više posetilaca na vašu web prezentaciju.

Kako da povecate broj posetilaca na sajtu - Izrada Sajtova

Magnet za posetioce sajta

Ultra targetiran i originalan sadržaj

Sadržaj na sajtu treba da bude namenjen konkretnoj grupi ljudi i da komunicira sa potrebama, izazovima i problemima sa kojima se oni susreću. Bez targetiranog sadržaja, vi se obraćate nasumično izabranim ljudima, a to ne daje rezultate. Targetiran sadržaj privući će prave posetioce koji su već zainteresovani za ono što nudite.

Sadržaj koji pružate takođe mora biti originalan, zanimljiv i koristan. Algoritmi pretraživača su veoma vešti u prepoznavanju kvalitetnog sadržaja i davno je prošlo vreme kada smo ih mogli zavarati sa nekoliko vrednih linkova i preoptimizovanim tekstovima.

Visoko kotirani linkovi

Većina SEO stručnjaka će vam reći da se zapravo sve svodi na linkove i koliko posetioci klikću na njih. Kvalitetni linkovi su oni koji se visoko kotiraju, a kako doći do njih? Možete kontaktirati stručnjake ili blogere iz vaše niše i podstaći ih da vas pomenu u svojim postovima kako biste dobili link. Linkovi na društvenim mrežama se smatraju visoko kvalitetnim jer društvene mreže imaju veliki web autoritet. One se smatraju pouzdanijim od ostalih izvora linkova.

Otvoreno pozovite posetioce da podele vaš sadržaj

Što više šerova, više ljudi će videti ono što nudite. Prijatelji vaših pratilaca su potencijalni posetioci vašeg sajta. Takođe i vi šerujte tuđi sadržaj, ne samo svoj. Time stvarate dobru online karmu, ali i na svoje posetioce ostavljete utisak dobre osobe. 

Sprijateljite se sa svojim posetiocima

Dublji i prisniji odnos sa posetiocima transformisaće ih u lojalne i redovne.

Pozajmite posetioce

Iako zvuči nemoralno preuzeti publiku koju je neko skupljao mesecima ili godinama, uopšte nije tako. Štaviše biće vam zahvalni. Napišite kvalitetan “guest” post za blog neke uticajne osobe iz vaše niše. Ukoliko samo jedna vodeća ličnost iz vaše delatnosti šeruje vaš sadržaj, to vam može doneti ogroman broj novih posetilaca i kupaca. Zato dajte sve od sebe da to bude više od nezanimljivog, osrednjeg članka, neka bude remek delo. Niste talentovani za web pisanje – angažujte profesionalnog copywritera.

Njegovo veličanstvo „remarketing“

Svakako bi trebalo sve da uradite da vratite „odbegle“ posetioce i podsetite zašto su vas uopšte zapratili. Cilj remarketinga je da povratite stare korisnike, a u tome vam može pomoći Facebook pixel, različite akcije i popusti, češće objavljivanje sadržaja.

Pouzdana SEO agencija

Kada nešto ne znate sami, logičan korak je da potražite pomoć stručnjaka. To važi i za povećanje saobraćaja na sajtu. Internet je pun SEO stručnjaka koji obećavaju brda i doline i instant prvu poziciju na Google. Ako njihove metode i tehnike ne daju rezultate, bežite glavom bez obzira što pre. Potražite drugu SEO agenciju. Ono što razlikuje uspešne od ostalih su konkretni rezultati i realni izveštaji.

Izrada Sajtova